fbpx

תאונות עבודה בדרך לעבודה

נושא המאמר:
עדכון אחרון: ספטמבר 12, 2021

מה עושים במקרה של תאונת עבודה בדרך לעבודה? האם גם אז ניתן לקבל את הפיצוי?

את מי תובעים ומה מקבלים?

במידה ועברתם תאונת עבודה בדרך לעבודה, אתם בעצם מבצעים את התביעה הרגילה בכל מקרה. כלומר – קודם כל תביעה לביטוח הלאומי. עם זאת, יש כמובן מקרים מיוחדים. רוב תאונות העבודה שמתרחשות בדרך לעבודה הן באופן טבעי, תאונות דרכים. מאחר שרוב האנשים מבוטחים במסגרות של ביטוח חובה וביטוח מקיף – מתבצעת לרוב גם תביעה לחברת הביטוח בהתאם.

נכות מתאונה

יש לציין כי כמובן שבמקרים של תאונת עבודה בדרך לעבודה, יכולה להיווצר גם נכות קשה מאד כתוצאה מהתאונה. מבחינה זו – אין באמת הבדל בין תאונת דרכים קשה, לתאונת דרכים שהייתה בדרך לעבודה. לכן, חשוב מאד שתבינו כי אתם זכאים לעתים לקבל גם קצבת נכות קבועה, מעבר לפיצוי על אובדן ימי העבודה.

תשמרו על עצמכם בכביש!

בעקבות תאונת עבודה בדרך לעבודה ניתן לקבל גם קצבת נכות

תאונת עבודה בדרך לעבודה
 

 

למה כדאי לבחור במזור

צוות חברת מזור הינו בעל ידע מקיף בתחום הזכויות הרפואיות ובעל ניסיון רב בעמידה מול המוסדות השונים בצד הבירוקרטי. אנו מלווים את כל לקוחותינו ליווי אישי וצמוד למשך כל התהליך. במזור שירות מקצועי, יעיל, מהיר ומתן יחס אישי ותומך.

בכדי שתוכלו לקבל את מלוא הסכום אשר מגיע לכם, חשוב שתפנו לחברת מזור. החברה עוסקת במימוש זכויות רפואיות עבור לקוחותיה, ומאפשרת להם לקבל מהביטוח הלאומי את מלוא הזכויות המגיעות להם.

מגיע לכם לממש את הזכויות שלכם!

* השירות אינו משפטי

מאמרים נוספים:

תאונות עבודה

מהי תאונת עבודה

מהי תאונת עבודה? הביטוח הלאומי מגדיר כי תאונת עבודה היא אירוע חריג שהתרחש במקום העבודה או בדרך אליו או ממנו, ותוך מילוי חובותיו של העובד.

המשך קריאה »
תאונות עבודה

פגיעה בעבודה

על פי ההגדרות של ביטוח לאומי, פגיעה בעבודה היא תאונה שאירעה בעת העבודה ובעקבות העבודה או מחלת מקצוע אופיינית. אם אתם עומדים בקריטריונים של נםפגע

המשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
Call Now Button